Občas sa stretávam s tým, že klient pozmení nami dodaný text. Vo finálnej verzii sa tak na svetlo sveta dostane iná verzia, než bolo pôvodne zamýšľané. Je nutné dodať, že takéto zmeny robia klienti aj pri iných veciach, než len pri textoch. O tom však už môžu písať kolegovia z iných odvetví.
Texty, ktoré píšeme, majú väčšinou jeden konkrétny cieľ, ktorý chceme dosiahnuť. Buď je to niečo, čím chceme zaujať potenciálnych zákazníkov, alebo roboty pracujúce pre vyhľadávače. Tento náš cieľ máme stále v mysli a podmieňujeme mu takmer všetko, čo napíšeme.
Kedy vzniká chyba?
Nesprávnou úpravou textu môžeme tento zámer zničiť. Čo je možno ešte horšie, klient si môže urobiť aj hanbu. Občas sa môže stať, že pri úprave klient vnesie do článku aj pravopisné chyby, pravdepodobne nepozornosťou.
Vedzte, že naše texty prechádzajú jazykovou korektúrou po tom, čo si ich sami skontrolujeme. (To neplatí pre príspevky na blog, takže na prípadné chyby nás, prosím, upozornite.)
Ako správne upraviť text
Najlepšie bude, ak sa s prípadnými úpravami obrátite na nás. Odovzdaním hotového textu naše záväzky voči vám nekončia. Sme tu pre vás aj potom, aby sme vám so zmenou pomohli. Budete tak mať istotu, že je všetko v poriadku.
Aj my budeme mať dobrý pocit, že existujú texty, ktoré reprezentujú našich klientov.
Ak sa vám tento článok páčil, podporte ho zdieľaním na sociálnych sieťach.
Mám taký pocit, že tento článok v blogu vznikol kvôli mne… 😀
Spätné upozornenie: Ako sa zlepšiť v kreatívnom písaní? - Write.sk